مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-15بين الملل

«غزه، جهان صدای شما را می شنود»؛ تظاهرات حامیان فلسطین در نقاط مختلف


با ادامه حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران بی امان مناطق مسکونی و بیمارستان ها، اعتراضات علیه خشونت اشغالگران صهیونیست در سراسر جهان ادامه دارد و جهان یک صدا می گوید که صدای غزه را می شنود و تلاش دارد تا رهبران را به اقدام وادار کند.

- غزه، جهان صدای شما را می شنود ؛ تظاهرات حامیان فلسطین در نقاط مختلف با ادامه حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران بی امان مناطق مسکونی و بیمارستان ها، اعتراضات علیه خشونت اشغالگران صهیونیست در سراسر جهان ادامه دارد و جهان یک صدا می گوید که صدای غزه را می شنود و تلاش دارد تا رهبران را به اقدام وادار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهر نیویورک روز سه شنبه شاهد چندین تظاهرات دیگر برای حمایت از مردم فلسطین بود، در حالی که در واشنگتن دی سی بابت راهپیمایی برای اسراییل تجمعی بر پا شد.

تظاهرات طرفداران فلسطین در کالج هانتر، دانشگاه کلمبیا و در استاتن آیلند در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ادامه دارد، برگزار شد و معترضان بنرهایی در حمایت از فلسطین در دست داشتند.

همچنین اعتراضات در حمایت از فلسطین در سراسر استرالیا تشدید شده است و تحصن در شهرهای مختلف و از جمله پایتخت استرالیا ادامه دارد و یک کاروان دانشجویی قرار است امروز چهارشنبه وارد کانبرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غزه، جهان صدای شما را می شنود»؛ تظاهرات حامیان فلسطین در نقاط مختلف

«غزه، جهان صدای شما را می شنود»؛ تظاهرات حامیان فلسطین در نقاط مختلف