مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-08سياسي

صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی گیلان


رییس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه وعدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی گیلان اظهار کرد: به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی برای مدیر کل بهزیستی گیلان صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

  رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه طبق دستورالعمل های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

  وی با اشاره به اینکه مدیرکل بهزیستی و کارکنان مرتبط با حادثه لنگرود، تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند، افزود: بلافاصله تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی گیلان

صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی گیلان