مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-05سياسي

نامه رییس فرهنگستان علوم خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه


رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه تاکید کرد: رژیم اسراییل تحت فشار قرار گیرد تا فوراً و بدون فوت حتی یک لحظه، - رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه تاکید کرد: رژیم اسراییل تحت فشار قرار گیرد تا فوراً و بدون فوت حتی یک لحظه، جنایات علیه مردم بی­ دفاع غزه را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه دکتر محمدرضا مخبر دزفولی خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار عالیجناب، درست زمانی که این نامه را به شما ارسال می­ کنم، در مقابل چشمان همه ما غیر انسانی­ ترین و وحشیانه ­ترین جنایات در غزه در حال ارتکاب است.

دو میلیون نفر در بزرگترین زندان جهان و با فشرده ­ترین پراکندگی جمعیت در سراسر این کره خاکی هر لحظه منتظر فرود آمدن پیشرفته ­ترین و مرگبارترین سلاح ­ها بر سر خود هستند.

جنایاتی که رژیم اسراییل در مقابل چشمان جهانیان و بدون هیچ گونه شرمندگی و پشیمانی به ارتکاب آنها دست می ­زند، بی سابقه ­ترین، وحشیانه ­ترین و بی شرمانه ­ترین جنایاتی است که علیه همه بشریت تاکنون صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس فرهنگستان علوم خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه

نامه رییس فرهنگستان علوم خطاب به آکادمی های جهان در محکومیت فاجعه غزه