مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-08ورزشي

یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی در بارسلونا برگزار خواهد شد!


مسئولان بارسلونا و خوان لاپورتا اخیرأ چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم تایید کرده اند که قطعا یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی برگزار خواهد شد تا هواداران و او با یکدیگر یک خداحافظی باشکوه و مناسب داشته باشند.

- یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی در بارسلونا برگزار خواهد شد! مسئولان بارسلونا و خوان لاپورتا اخیرأ چندین بار به صورت مستقیم و غیرمستقیم تایید کرده اند که قطعا یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی برگزار خواهد شد تا هواداران و او با یکدیگر یک خداحافظی باشکوه و مناسب داشته باشند.

بارسلونا قصد دارد با برگزاری یک بازی ویژه، لیونل مسی را به اسپاتیفای نوکمپ برگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، لیونل مسی از زمانی که نتوانست قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و اسپانیا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، دیگر نتوانست حتی در یک بازی خداحافظی در بارسلونا بازی کند.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته نیز در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما پس از کش و قوس های فراوان این انتقال انجام نشد و او راهی اینتر میامی شد.

پس از پایان این فصل لیگ ام ال اس در سال 2023 هم شایعاتی بود که مسی می تواند تا آغاز فصل بعدی، به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد اما این شایعات نیز توسط خود او بارها تکذیب شد تا بار دیگر هواداران از دیدن دوباره او در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی در بارسلونا برگزار خواهد شد!

یک بازی خداحافظی برای لیونل مسی در بارسلونا برگزار خواهد شد!