مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-07فرهنگي

دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه در دلیجان برگزار شد


دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه شهرستان دلیجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- دومین جشنواره قصه گویی "شوغاتیه" در دلیجان برگزار شد ایسنا/مرکزی دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه شهرستان دلیجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و همزمان با هفته فرهنگی دلیجان، دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه از 14 تا 15 آبان ماه به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر کتابخانه عمومی اشراق دلیجان برگزار شد و با شناخت برگزیدگان به کار خود پایان داد.

فهیمه لطفعلی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره به منظور حفظ و نگهداری ادبیات شفاهی کشور و دلیجان با محور قصه گویی، ترویج قصه های برگرفته از گویش های محلی، شناسایی مادران توانمند در حوزه قصه گویی و استفاده از توانمندی آنان در برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه و ارائه خدمات بهتر در بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان برگزار شد.

وی ادامه داد: با هدف دستیابی به داستان های بکر و تکیه بر توانمندی های شخصی قصه گویان، شرکت کنندگان در این جشنواره از بین آن دسته از مادرانی که دوره های آموزشی قصه گویی را سپری نکرده بودند، انتخاب شدند و افراد آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه در دلیجان برگزار شد

دومین جشنواره قصه گویی شوغاتیه در دلیجان برگزار شد