مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-20اجتماعي

ارائه بیش از 6 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به زنان خوزستانی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه زنان خانه دار و سرپرست خانوار در اولویت مهارت آموزی در استان هستند، از ارائه بیش از 6 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به زنان خوزستانی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه زنان خانه دار و سرپرست خانوار در اولویت مهارت آموزی در استان هستند، از ارائه بیش از 6 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به زنان خوزستانی خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مراکز آموزشی بخش دولتی و خصوصی در هشت ماهه امسال، 6 میلیون و 794 هزار و 940 نفرساعت معادل 41 هزار و 417 نفر دوره آموزش های مهارتی ویژه زنان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آموزش های مهارتی ارائه شده در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای ارائه شدند، ادامه داد: از مجموع آموزش ها، یک میلیون و 715 هزار و 623 نفر ساعت، معادل 15 هزار و 611 نفردوره در مراکز دولتی و 5 میلیون و 79 هزار و 317 نفرساعت، معادل 25 هزار و 806 نفردوره در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سراسر استان آموزش ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: بیشترین رشته های مورد استقبال بانوان در مراکز خصوصی در حوزه آرایش و پیرایش، بهداشتی و فناوری اطلاعات و در مراکز دولتی در حوزه صنایع دستی، هنرهای تجسمی و طراحی دوخت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 6 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به زنان خوزستانی

ارائه بیش از 6 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی به زنان خوزستانی