مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-07اجتماعي

باغ های یزد شناسنامه دار می شوند/شناسایی تاکنون 400 باغ در شهر یزد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز طرح تهیه شناسنامه باغ های سطح شهر در راستای اجرای ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز طرح تهیه شناسنامه باغ های سطح شهر در راستای اجرای ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهرها خبر داد.

محمدحسن منصوری زاده هدف از اجرای این طرح را شناسایی باغات سطح شهر به منظور جلوگیری از تخریب آن ذکر کرد.

وی افزود :طی این فرایند پس از شناسایی باغ ها با استفاده تصاویر هوایی، کد نوسازی استخراج شده و پلاک کوبی صورت می گیرد و سپس موارد به پیمانکار تهیه شناسنامه باغ ها تحویل و عملیات آمار برداری طبق فرم تهیه شده با حکم قضایی انجام و پس از بررسی فرم های تکمیلی توسط واحدهای مربوطه، موارد جهت اقدامات بعدی به سازمان فاوا ارسال می شود.

بنا بر اعلام سازمان سیما و منظر شهرداری، تاکنون در سطح شهر یزد بیش از 400 باغ شناسایی و پلاک کوبی شده است که تهیه شناسنامه آنها نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

فاطمه زارع رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد چندی پیش طی بازدید از باغات سطح شهر، تاکید کرد: با توجه به کویری بودن شهر یزد ضرورت دارد به فضای سبز و حفظ باغ های موجود توجه بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های یزد شناسنامه دار می شوند/شناسایی تاکنون 400 باغ در شهر یزد

باغ های یزد شناسنامه دار می شوند/شناسایی تاکنون 400 باغ در شهر یزد