مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-06سياسي

انتقاد مدیر اوقاف بردسکن از مسدودکردن ورودی امامزاده سید طاهر حسینی


رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بردسکن گفت: مسدود شدن ورودی به امامزاده سید طاهر (س) مشکلات زیادی را برای مسافران وزائران ایجاد کرده است.

- حجت الاسلام سعید غیرتمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: متاسفانه مسدود شدن ورودی به امامزاده سید طاهر (س) این اقدام  موجب شده است زائران در آمدن به محوطه امامزاده با سرگردانی مواجه باشند.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه بردسکن افزود: برخی ادارات و نهاد ها جهت مسدود کردن ورودی امامزاده  از جاده اصلی بردسکن به  سبزوار با مسدود کردن مسیر ورودی بصورت خاکریز اقدام نموده که دید امامزاده گرفته شده است وی اظهار داشت: متاسفانه با توجه به تپه هایی که در اطراف امامزاده وجود دارد ، اصلا امامزاده از سمت بالا دست جاده دید خوبی ندارد و لذا  علاوه بر این،   مسیر ورودی به امامزاده  هم مسدود شده است که موجب شده زائرین کمتری در این بقعه متبرکه توقف کنند.

غیرتمند در همین راستا گفت : در شهرهای دیگر جهت وجود زائر بیشتر در بقاع متبرکه ، راه دسترسی آسان به امامزاده را ایجاد می کنند ولی در بردسکن اینکار برعکس انجام شده است .

طرح  توسعه زیرساخت های رفاهی امامزاده سید طاهر حسینی    رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسکن گفت: در راستای توسعه و ایجاد زیرساخت های رفاهی برای امامزاده سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیر اوقاف بردسکن از مسدودکردن ورودی امامزاده سید طاهر حسینی

انتقاد مدیر اوقاف بردسکن از مسدودکردن ورودی امامزاده سید طاهر حسینی