مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-04سياسي

6 اشتباه نظارتی والدین بر دفتر مشق ها


به بهانه روز دانش آموز به یکی از پرتکرارترین سوالات پدر و مادر ها درباره چگونگی و میزان نظارت شان بر تکالیف فرزندان شان پاسخ دادیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فرزانه عطاران، مشاور تحصیلی در روزنامه خراسان نوشت: یکی از بزرگ ترین دغدغه های فکری بیشتر والدینی که فرزندان شان محصل و دانش آموز هستند، انجام تکالیف مدرسه است.

معمولا روش های درستی توسط والدین برای کمک به فرزند در انجام تکلیف مدرسه، انتخاب و به کار گرفته نمی شود.

بدون تردید فرزندان به همراهی و همکاری و کمک برای انجام تکالیف مدرسه نیاز دارند، اما انتخاب روش صحیح حتما در آینده تحصیلی آن‏ها تاثیر بسیاری دارد.

یکی از رایج ترین سوالات والدین در این روز ها که بیش از یک ماه از شروع سال تحصیلی گذشته است درباره نحوه و میزان نظارت والدین بر تکالیف بچه هاست که باید به چه صورت باشد؟ در ادامه و به بهانه روز دانش آموز به پرتکرارترین اشتباهات والدین در این حوزه اشاره خواهد شد.

1 تکالیف مدرسه برای کودک است نه والدین گاهی دیده شده برخی والدین بعد از این که از انجام تکلیف توسط فرزند ناامید می شوند، خود دست به کار شده و کار ناتمام فرزند را به گمان خود تمام کرده و در حق او به اصطلاح لطف می کنند! غافل از این که این بزرگ‎ترین خیانتی است که در حق کودک روا می دارند؛ چرا که با این کار احساس مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 اشتباه نظارتی والدین بر دفتر مشق ها

6 اشتباه نظارتی والدین بر دفتر مشق ها