مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:212023-11-09سياسي

ترافیک تهران در پاییز چگونه کنترل می شود؟


ابوالفضل دربانی، دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص برنامه این شورا برای کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی ترافیک استان تهران با محوریت بازگشایی مدارس استان تشکیل شد که یکی از خروجی های این شورا موظف شدن فرمانداری ها به نظارت جدی بر موضوع شناورسازی ها برای مدیریت ترافیک معابر بود.

  سامانه سپند در کنترل ترافیک نقش ایفا می کند وی گفت: به فرمانداران اعلام شد که جلسات هماهنگی ترافیک شهرستان در خصوص ساماندهی سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سامانه سپند) را برگزار کرده و نتایج آن را به شورا اعلام کنند.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان تهران تشریح کرد: بر اساس سامانه سپند، شرکت های حمل و نقلی درخواست خود را در این سامانه ثبت می کنند و این درخواست ها توسط شرکت تاکسی رانی و شهرداری ها بررسی و صلاحیت این شرکت ها احراز می شود؛ پس از این احراز، شرکت ها رانندگان خود را معرفی کرده و بعد از تایید صلاحیت رانندگان و ثبت درخواست والدین، سرویس دانش آموزان توسط والدین انتخاب می شود.

دربانی با بیان اینکه نرخ این سرویس ها توسط شورای شهر مصوب می شود، از نظارت شورای هماهنگی ترافیک استان بر روند اختصاص سرویس مدارس به دانش آموزان خبر داد و ابراز کرد: همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک تهران در پاییز چگونه کنترل می شود؟

ترافیک تهران در پاییز چگونه کنترل می شود؟