مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-24سياسي

پخش شبکه های چهار و آموزش HD می شود


معاون سیما در بازدیدهایی جداگانه از شبکه های چهار، آموزش و قرآن و معارف در جمع مدیران شبکه ها و گروه های برنامه ساز متناسب با ماموریت هر شبکه اهداف تحولی را مرور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، معاون سیما همراه با قائم مقام خود و دیگر مدیران ستاد این معاونت از شبکه آموزش بازدید کرد.

محسن برمهانی، معاون سیما پس از بازدید از بخش های مختلف شبکه آموزش در جمع شورای مدیران این شبکه گفت: تکنولوژی، توجه به نیروی انسانی، فراهم کردن بستری مناسب برای یک جایگاه علمی متفاوت از ملزوماتی است که شبکه تخصصی آموزش باید آن را مورد نظر ویژه قرار دهد.

عدالت آموزشی هم که از اولویت های رسانه ملی است در این شبکه دنبال شده و می توانیم ادعا کنیم در این خصوص قدم های موثر و مهمی برداشته شده است.

او خاطرنشان کرد: در دوره تحولی سازمان اگر درباره عدالت گستری صحبت می کنیم، یکی از مصادیق افتخارآمیز آن ماحصل تلاش همکاران شبکه آموزش در فعال بودن مدرسه تلویزیونی ایران و مدرسه کنکور است.

سپس علی عبدالعالی، مدیر شبکه آموزش ضمن تشکر از حضور معاون سیما در این شبکه اظهار کرد: میزان تعامل، همکاری و هم افزایی که در شبکه آموزش و مدیران سیما وجود دارد بسیار ارزشمند است و این حد از همدلی موجب خدمت رسانی جدی تر شبکه آموزش و در نتیجه خوب شدن حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش شبکه های چهار و آموزش HD می شود

پخش شبکه های چهار و آموزش HD می شود