مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-11اجتماعي

نصب منشور حجاب و عفاف در مدارس غیردولتی الزامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رضایی در نشست تخصصی با موسسان مراکز علمی آزاد و آموزشگاه های زبان استان نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی و آموزشگاه های علمی آزاد را اصلی ترین راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر نصب منشور حجاب و عفاف در مدارس غیردولتی، مراکز علمی آزاد و آموزشگاههای زبان گفت: رعایت حجاب و عفاف در مراکز وابسته به آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رضایی در نشست تخصصی با موسسان مراکز علمی آزاد و آموزشگاه های زبان استان نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی و آموزشگاه های علمی آزاد را اصلی ترین راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: برای این مراکز باید چارچوب خاصی تعریف شود و بر اساس این چارچوب باید ارزش های اسلامی و اعتقادی رعایت شود.

وی در ادامه به وظایف آموزش و پرورش در حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: ما در عرصه تعلیم و تربیت به دنبال اجرای دستورالعمل های حجاب و عفاف در سه سطح سازمانی، مدارس دولتی و غیردولتی و آموزشگاه های علمی آزاد و موسسات زبان های خارجی هستیم.

او خاطر نشان کرد: ترویج و تعمیق فرهنگ حیا، عفاف و حجاب متناسب با قابلیت ها و ظرفیت های نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی از اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب منشور حجاب و عفاف در مدارس غیردولتی الزامی است

نصب منشور حجاب و عفاف در مدارس غیردولتی الزامی است