مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-01اجتماعي

ضرب الاجل یک دادستان درباره مدارس فرسوده


وجود مدارس تخریبی و کانکسی در خرم آباد موجب انتقاد شدید دادستان مرکز لرستان شد تا وی برای مقاوم سازی و برچیده شدن مدارس کانکسی در این شهرستان ضرب الاجل تعیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، تعدد مدارس فرسوده در مناطق مختلف لرستان موجب کاهش بازدهی آموزش و انتقادات والدین و دانش آموزان شده است، موضوعی که تاکنون در شهرستان های مختلف استان شاهد آن بوده ایم.

در لرستان باوجوداینکه خیرین مدرسه ساز همواره در کنار خدمات دولت پای کار مقاوم سازی مدارس تخریبی و فرسوده بوده اند، اما در برخی مناطق استان همچنان شاهد تحصیل دانش آموزان در مدارس تخریبی، فرسوده و کانکس ها هستیم، موضوعی که موجب انتقاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان نیز شد.

وضعیت برخی کلاس های درس اسف بار است داریوش شاهون وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در بازدید از برخی مدارس مناطق روستایی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: در بازدیدهایی که انجام دادیم، وضعیت برخی از مدارس و کلاس های درس بسیار اسف بار بود.

وی عنوان کرد: تحصیل دانش آموزان در کانکس در شأن و منزلت معلم و همچنین دانش آموزان نبود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، ادامه داد: بیشترین دغدغه معلم به جای اینکه آموزش و تعلیم وتربیت دانش آموزان باشد، این است که خدایی ناکرده آسیبی به دانش آموزان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک دادستان درباره مدارس فرسوده

ضرب الاجل یک دادستان درباره مدارس فرسوده