مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 07:102023-10-31اقتصادي

نقش مهم شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در گذر از پیک مصرف برق


به منظور تقویت بنیه تولیدی در ساخت تجهیزات نیروگاهی، شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران میزبان کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بود.

- ایسنا/البرز به منظور تقویت بنیه تولیدی در ساخت تجهیزات نیروگاهی، شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران میزبان کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، پنجاه و هفتمین نشست تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور محمد باقر آقا علیخانی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، عزیزالله افضلی، معاونت اقتصادی استانداری البرز و مدیران کل صمت، سازمان دارایی و مالیات البرز و همچنین مدیران عامل بانک های دولتی و دیگر اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل سالن کنفرانس شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران برگزار شد.

مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی نخست به ارائه گزارش در خصوص اهمیت و حساسیت این شرکت در خصوص ارائه خدمات ممتاز فنی و مهندسی در راستای تولید برق و استمرار پایداری شبکه سراسری به ویژه در گذر از پیک برق 1402پرداخت و گفت: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و به عنوان موتور پیشران صنعت برق، پشتیبانی مهمترین و حساس ترین صنعت زیر ساختی کشور را یدک می کشد و در چهاردهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در گذر از پیک مصرف برق

نقش مهم شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در گذر از پیک مصرف برق