مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:502023-10-24سياسي

برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد امیدبخش است


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده ها امیدبخش و نیازمند تقویت و توسعه بیشتر است.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده ها امیدبخش و نیازمند تقویت و توسعه بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز سه شنبه 2 آبان، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه بیکاری از جمله معضلات جامعه است برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده ها امیدبخش و نیازمند تقویت و توسعه بیشتر است.

وی گفت: با توجه به اینکه کمیته امداد در دوران فعالیت خود مددجویان زیادی را به عنوان نخبه و تحصیل کرده تحویل جامعه داده است؛ شناسایی افراد نخبه که زمانی مددجو بوده اند و کمک گرفتن از آنها می تواند در کمک به سایر نیازمندان و توانمندسازی آنها بسیار موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: در حوزه نیروی انسانی شناسایی نیروهای توانمند و موفق و بهره گیری از توان آنها برای خدمت رسانی به مردم برای یک مدیر بسیار راهگشا خواهد بود و از آنجا که دستگاه های حمایتی مشکلات عدیده ای دارند شنیدن درد دل ها و مشکلات نیازمندان در برخورد نخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد امیدبخش است

برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد امیدبخش است