مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-19سياسي

اجرای بیش از 2500 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قم


فرمانده سپاه استان قم در آستانه هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: دو هزار و 500 عنوان برنامه از جمله رزمایش جهادگران فاطمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد در نشست خبری اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان استان قم و برنامه های هفته بسیج که در سالن جلسات شهید فخری زاده ساختمان شهید آیت الله سعیدی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اجلاس سالیانه مجمع بسیج استان قم در تاریخ سه شنبه 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار قم، رییس دادگستری استان قم و جمعی از مدیران استان برگزار می شود، مطرح کرد: 6 طرح منتخب نظام مسائل استان قم در این اجلاسیه به رای گیری گذاشته می شود.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه بسیج معجزه انقلاب و حضرت امام بود، عنوان کرد: امروز بسیج پس از دوران دفاع مقدس و با راهبری مقام معظم رهبری به نقطه اوج خود رسیده است و بزرگ ترین شبکه چند جانبه فرهنگی، اقتصادی و نظامی دنیا بسیج است که در هر حادثه عظیم ورود کرده است.

موحد با بیان اینکه بسیج به عنوان کلید طلایی انقلاب توانسته است مشکلات کشور را برطرف کند، تصریح کرد: منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و در واقع تبدیل تهدیدها به فرصت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 2500 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قم

اجرای بیش از 2500 برنامه به مناسبت هفته بسیج در قم