مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-09اجتماعي

نجات یک بزغاله وحشی توسط مرزبان ها


زغاله وحشی تازه متولد شده توسط کارکنان ارتش در حوزه استحفاظی این شهرستان پیدا شده بود که طی هماهنگی های بعمل آمده تا زمان حصول اطمینان از ادامه حیات و توانایی زنده ماندن در طبیعت، - زیر نظر کارشناسان این اداره تیمار و نگهداری خواهد شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب گفت: یک راس بزغاله وحشی که توسط نیروهای ارتش در حوزه استحفاظی این شهرستان پیدا شده بود تحویل اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان شد.

کیانوش احسانی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این بزغاله وحشی تازه متولد شده توسط کارکنان ارتش در حوزه استحفاظی این شهرستان پیدا شده بود که طی هماهنگی های بعمل آمده تا زمان حصول اطمینان از ادامه حیات و توانایی زنده ماندن در طبیعت، زیر نظر کارشناسان این اداره تیمار و نگهداری خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب با قدردانی از این اقدام سربازان ارتش در این منطقه افزود: تصور اینکه نوزادان جانوران وحشی که در طبیعت تنها مشاهده می شوند، حتما از سوی مادرشان رها یا مادر آن ها تلف شده، تصور اشتباهی است.

احسانی پور یادآور شد: شهروندان در صورت مواجه با نوزادان جانوران وحشی در طبیعت بدون آنکه به آن ها دست بزنند، بلافاصله از آن مکان فاصله گرفته تا حیوان مادر بتواند به سراغ بچه های خود بیاید و سپس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک بزغاله وحشی توسط مرزبان ها

نجات یک بزغاله وحشی توسط مرزبان ها