مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-15سياسي

بهره برداری از حقوق بشر برای انگیزه های سیاسی نگران کننده است


جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می دهد، به شدت رد می کند.

- زهرا ارشادی گفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می دهد، به شدت رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل در سخنانی درباره قطعنامه سالیانه وضعیت حقوق بشر در ایران که از سوی کانادا تصویب شد، گفت: ایران اذعان دارد که همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، اما ضروری است که ماهیت گزینشی، جانبدارانه و ریاکارانه اتهامات علیه ما را مورد بحث قرار دهیم.

کمیته سوم، ارگانی محوری که زیر نظر سازمان ملل تأسیس شده است، به عنوان چراغی برای ترویج گفتگو و همکاری برای پیشبرد حقوق بشر در سرتاسر جهان است.

متأسفانه، به جای استفاده از این بستر برای رسیدگی جدی به نگرانی های حقوق بشر، برخی کشورها از آن برای پیشبرد برنامه های سیاسی خود سوء استفاده می کنند و در نتیجه ماموریت اصلی این کمیته را تضعیف می کنند.

وی ادامه داد: بیایید توجه خود را به کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایالات متحده و رژیم اشغالگر و آپارتاید اسراییل معطوف کنیم - بازیگران همیشگی نقض حقوق بشر و مظنونین همیشگی! کانادا و حامیان این قطعنامه، در حالی قطعنامه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از حقوق بشر برای انگیزه های سیاسی نگران کننده است

بهره برداری از حقوق بشر برای انگیزه های سیاسی نگران کننده است