مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-05فرهنگي

مسئله فلسطین صرفا ایدئولوژیک نیست، مسئله شرف و انسانیت است


مجری برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» گفت: متاسفانه تا حدودی نسل جوان قطع ارتباط با مسئله فلسطین پیدا کرده که باید برطرف شود.

چون مسئله فلسطین صرفا ایدئولوژیک نیست.

- خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: برنامه تلویزیونی به افق فلسطین که این روزها از شبکه افق روی آنتن می رود علاوه بر دو بخش رسانه و گفت وگو یک بخش ویژه دیگر دارد که به فیلم های مستند مرتبط با فلسطین و وقایع پیرامونی آن می پردازد.

این بخش از برنامه به افق فلسطین هر روز ساعت 15 به صورت زنده از این شبکه پخش می شود و در هر قسمت مصطفی شوقی، مجری -کارشناس مقابل یک مستندساز می نشیند و با او به گفتگو می پردازد.

  به افق فلسطین در هفته های گذشته بازتاب های مثبتی در فضای رسانه ای کشور و بین کاربران شبکه های اجتماعی داشته و این نشان از ظرفیت بالای تلویزیون برای احیای مرجعیت خود در میدان متلاطم تقابل های رسانه ای دارد.

ظرفیتی که شاید در مقاطعی کمتر مورد توجه قرار می گیرد اما همین بروز و ظهور گاه به گاه آن، به وضوح گزاره هایی همچون فقدان همیشگی آن را زیر سوال می برد.

  آنچه طی هفته های اخیر در برنامه تلویزیونی به افق فلسطین شاهد بوده ایم، از جنس تجربه هایی است که پیش تر و در مواقع مواجهه با بحران های داخلی، برنامه هایی همچون شیوه توانستند در قاب تلویزیون رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله فلسطین صرفا ایدئولوژیک نیست، مسئله شرف و انسانیت است

مسئله فلسطین صرفا ایدئولوژیک نیست، مسئله شرف و انسانیت است