مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-01پزشكي

تقدیر از پروفسور کتابچی بابت خدمات ارزنده علمی و معنوی


در کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات ایران که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد از پروفسور کتابچی به پاس چندین سال خدمات ارزنده علمی و معنوی تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات ایران که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، اظهار کرد: جامعه پزشکان در دفاع مقدس نقش بسیار موثر و قابل توجهی را ایفا کردند، اگر آنها نبودند بسیاری از جراحات به راحتی نمی توانست ترمیم پیدا کند.

وی با بیان اینکه ما نقش جامعه پزشکان ارزشمند را ارج می نهیم و تشکر می کنیم، افزود: بنا به راویان هر کسی نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه مردم را حیات بخشید که شایسته تقدیر است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شغل پزشکی در آموزه های اسلامی جز شغل های بی نظیر و حساس است، اضافه کرد: از طرفی ارزش اجتماعی رشته پزشکی به ویژه مغز و اعصاب نقش تخصصی ویژه ای دارد.

حسینی پور با اعلام اینکه یکی از مهم ترین نیازهای گردشگران خارجی در مازندران نیازهای پزشکی است، تصریح کرد: گردشگری سلامت یکی از رویکردهای مهمی که در جهان در حال اتفاق افتادن و در مازندران این نیاز احساس و استقبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پروفسور کتابچی بابت خدمات ارزنده علمی و معنوی

تقدیر از پروفسور کتابچی بابت خدمات ارزنده علمی و معنوی