مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-28سياسي

عملیات آفندی زرهی در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا اجرا می شود


سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش گفت: امروز و در مراحل بعدی رزمایش اقتدار 1402، عملیات آفندی مقتدرانه با یک لشکر زرهی علیه دشمن اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کریم چشک سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه، 6 آبان ماه) در گفت وگو با شبکه خبر سیما که در حاشیه برگزاری دومین روز این رزمایش انجام شد، گفت: در این رزمایش با سازمان رزم پیش بینی شده، 5 مرحله عملیات طرح ریزی شده و در حال اجراست.

وی افزود: مرحله اول، انتقال و جابجایی همزمان دو لشکر شامل چهار تیپ و دو گروه توپخانه و مهندسی و عناصر پشتیبانی بود در دستور کار قرار داشت که یک تیپ از راه هوا به منطقه رزمایش منتقل شد که این کار در کمترین زمان به اجرا درآمد.

سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان های مذکور در کمترین زمان ممکن برای اجرای عملیات در منطقه عمومی رزمایش در اصفهان حضور پیدا کردند، تاکید کرد: تیپ نیروی مخصوص که یکی از ماموریت های آن عملیات های هلی برن و ویژه است با هواپیماهای ترابری نیروی هوایی ارتش به اصفهان منتقل شده و از آنجا به منطقه رزمایش الحاق پیدا کردند.

وی ضمن اشاره به سایر مراحل این رزمایش، ادامه داد: مرحله دوم که روز گذشته انجام شد، پدافند مستحکم در ساحل علیه دشمن انجام شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات آفندی زرهی در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا اجرا می شود

عملیات آفندی زرهی در رزمایش اقتدار 1402 نزاجا اجرا می شود