مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-11فناوري

هشدار درباره بدافزار پنهانی که فعالیت غیرقانونی انجام می دهد


کارشناسان امنیتی به تازگی درباره بدافزاری هشدار داده اند که می تواند بدافزار پس از آلوده کرده سیستم، به صورت پنهانی از آن به عنوان proxy استفاده کرده و فعالیت های غیرقانونی و مخربی انجام دهد.

- کارشناسان امنیتی به تازگی درباره بدافزاری هشدار داده اند که می تواند بدافزار پس از آلوده کرده سیستم، به صورت پنهانی از آن به عنوان proxy استفاده کرده و فعالیت های غیرقانونی و مخربی انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدافزارها شامل نرم افزارهای جاسوسی و یا برنامه های تبلیغاتی مزاحم مانند ردیابی کوکی ها است که به ردیابی علاقه مندی های کاربران در رایانه می پردازند.

واژه بدافزار کوتاه شده نرم افزار مخرب (malicious software) است.

این واژه اصطلاحی عمومی برای توصیف همه ویروس ها، کرم ها، جاسوس افزارها و تقریباً هر چیزی که به طور خاص برای صدمه به رایانه و یا سرقت اطلاعات طراحی شده است.

واژه ویروس های رایانه ای اغلب به جای بدافزار استفاده می شود، هرچند در واقع این دو واژه به یک معنی نیستند و در دقیق ترین معنی، ویروس برنامه ای است که خود را مدام تکثیر کرده و رایانه را با گسترش خود از یک فایل به فایل دیگر آلوده می کند، سپس وقتی فایل ها از یک رایانه به دیگری کپی شده و بین دو یا چند رایانه به اشتراک گذاشته می شوند، از کامپیوتر آلوده به دیگران منتقل می شود و این روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره بدافزار پنهانی که فعالیت غیرقانونی انجام می دهد

هشدار درباره بدافزار پنهانی که فعالیت غیرقانونی انجام می دهد