مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-27سياسي

جزییات رزمایش اقتداری 1402 نیروی زمینی ارتش


سخنگوی رزمایش اقتداری 1402 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییاتی از این رزمایش را که از امروز؛ جمعه به مدت 2 روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار می شود، - سخنگوی رزمایش اقتداری 1402 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییاتی از این رزمایش را که از امروز؛ جمعه به مدت 2 روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار می شود، تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یگان های پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، هوانیروز، پهپاد، مهندسی، هوابرد، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا، واکنش سری، متحرک هجومی، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به اجرای ماموریت خواهند پرداخت.

این نیروها از هفت استان کشور مسافتی میانگین 1100 کیلومتر را طی می کنند و همزمان در یک سریال در منطقه نصرآباد اصفهان انتقال و جابجایی پیدا می کنند.

این رزمایش در راستای مقابله با تهدیدات پیش رو و تغییر در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش، مطابق با طرح های از پیش تعیین شده، تحت نظارت کارشناسان، ارزیابان و فرماندهان نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

برای این زمایش اهدافی از جمله؛ 1 - ارتقای توان و آمادگی رزمی محوری، 2 - ارتقای سطح بازدارندگی کشور در مقابله با تهدات احتمالی، 3 - انتقال دانش و تجربه به فرماندهان و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رزمایش اقتداری 1402 نیروی زمینی ارتش

جزییات رزمایش اقتداری 1402 نیروی زمینی ارتش