مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-19بين الملل

«بیمارستان منطقه جنگی نیست»؛ یک کتاب با آثار هنرمندان جهانی


آثار اعتراضی 33 هنرمند کارتونیست از 22 کشور با موضوع حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، در کتابی با عنوان «بیمارستان منطقه جنگی نیست» منتشر می شود.

- بیمارستان منطقه جنگی نیست ؛ یک کتاب با آثار هنرمندان جهانی ایسنا/خراسان شمالی آثار اعتراضی 33 هنرمند کارتونیست از 22 کشور با موضوع حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه، در کتابی با عنوان بیمارستان منطقه جنگی نیست منتشر می شود.

مسئول خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ماده 19 کنوانسیون ژنو، با این مضمون که بخش های پزشکی اعم از بیمارستان یا واحد خدمات درمانی سیار تحت هیچ شرایطی نبایستی مورد حمله قرار گیرند و مناطق امن محسوب می شوند، اظهار کرد: در شرایط کنونی غزه، بیگناهی و بی پناهی ساکنان به خصوص کودکان مظلوم و معصوم غزه بر کسی پوشیده نیست.

عباس ناصری، هنر را زبانی مشترک بین همه انسان ها دانست و گفت: هنرمندان آگاه و هوشیار بار دیگر از این زبان مشترک برای نشان دادن بی عدالتی و نمایش رنج همنوعان خود بهره بردند.

48 اثر از 33 هنرمند کاریکاتوریست و کارتونیست از 22 کشور در واکنش به این عمل غیر انسانی و شنیع رژیم صهیونیستی و به نشانه اعتراض کشتار مردم غزه، دست به خلق اثر زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمارستان منطقه جنگی نیست»؛ یک کتاب با آثار هنرمندان جهانی

«بیمارستان منطقه جنگی نیست»؛ یک کتاب با آثار هنرمندان جهانی