مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-30اجتماعي

کشاورزان و دامداران شیوع آفت ارس واش را گزارش دهند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: آفت ارس واش از طریق باد و پرندگان در بین درختان و مناطق جنگلی منتقل می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: آفت ارس واش از طریق باد و پرندگان در بین درختان و مناطق جنگلی منتقل می شود.

رضا احمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره مبارزه با آفت اُرس واش و کرم بلوط خوار در جنگل های شهرستان طارم، اظهار کرد: در سال جاری اقدامات پیشگیرانه درختان اُرس حدود 450 هکتار از اراضی جنگلی شهرستان طارم که علاوه بر منطقه جیش آباد بخشی از مناطق همجوار استان گیلان را نیز شامل می شود از جهت آفت اُرس واش انجام شد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه و حرص درختان اُرس در 450 هکتار از مناطق جنگلی انجام شده تا از آسیب رساندن آفت ارس واش به درختان اُرس شهرستان طارم جلوگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: آفت ارس واش از طریق باد و پرندگان در بین درختان و مناطق جنگلی منتقل می شود و امکان پدیدار شدن دوباره این آفت وجود دارد که امیدواریم از سال های آینده نیز با تامین اعتبارات لازم پایش دوباره از مناطق جنگلی انجام شود.

احمدی با بیان اینکه از مردم و دامداران طارمی تقاضا داریم در صورت مشاهده آفت ارس واش حتماً وجود آن را اطلاع دهند، ادامه داد: با تامین اعتبار در یک ماه آینده مبارزه با آفت کرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان و دامداران شیوع آفت ارس واش را گزارش دهند

کشاورزان و دامداران شیوع آفت ارس واش را گزارش دهند