مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:252023-10-23اجتماعي

کلاس فاقد معلم در گلستان نداریم/ تدریس مدیران در کلاس ها خاتمه یافت


سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: بخشی از کمبود معلم را با استفاده از ماده 28 و استخدام بیش از هزار  دبیر و آموزگار، - گرگان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با بهره گیری از ظرفیت بازنشستگان، افزایش ساعات تدریس معلمان، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مستخدمین ماده 28 حدود 24 هزار معلم در حال تدریس در مدارس بوده و کلاس فاقد معلم در گلستان نداریم.

سید رضا نظری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: بخشی از کمبود معلم را با استفاده از ماده 28 و استخدام بیش از هزار  دبیر و آموزگار، تبدیل وضعیت ایثارگران و قانون تامین تکلیف، بخشی از طریق اضافه تدریس و  دبیران بازنشسته و بخش دیگری نیز با بکارگیری دانشجویان سال چهارم تربیت معلم  جبران شده است و در حال حاضر کلاس فاقد معلم در گلستان نداریم.

وی ادامه داد: طی هفته های گذشته در تعداد اندکی از مدارس به سبب کمبود معلم شاهد تدریس مدیران در کلاس های درس بودیم که با تزریق مستخدمین ماده 28 این دغدغه کاملاً برطرف شده و مدیران صرفاً به مباحث مدیریتی مدرسه خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت 417 هزار دانش آموز عادی و بزرگسال در مراکز وابسته به آموزش و پرورش این استان در حال تحصیل هستند و 24 هزار فرهنگی وظیفه تدریس را بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس فاقد معلم در گلستان نداریم/ تدریس مدیران در کلاس ها خاتمه یافت

کلاس فاقد معلم در گلستان نداریم/ تدریس مدیران در کلاس ها خاتمه یافت