مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-24بين الملل

حمله انتحاری شهپادهای ارتش اوکراین به ناوگان دریایی روسیه


پانصد و نود و هشت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: پانصد و نود و هشت روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله انتحاری شهپادهای ارتش اوکراین به ناوگان دریایی روسیه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که امروز سه شنبه ناوگان دریای سیاه ارتش روسیه با سه قایق انتحاری بدون سرنشین (شهپاد) اوکراینی هدف قرار گرفت.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه که در کانال تلگرامی این وزارت خانه منتشر شده، آمده است که در 24 اکتبر تقریباً ساعت 4:00 (به وقت مسکو) در بخش شمالی دریای سیاه، تجهیزات نظارت فنی سه قایق بدون سرنشین متعلق به نیروی دریایی اوکراین را شناسایی کردند.

بنابر اعلام وزارت دفاع روسیه منطقه ای که قایق های بدون سرنشین در آن شناسایی شدند، هدف بمباران تسلیحات (دستگاه های) ضد خرابکاری با استفاده از سیستم های موشکی و ضد بمب ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله انتحاری شهپادهای ارتش اوکراین به ناوگان دریایی روسیه

حمله انتحاری شهپادهای ارتش اوکراین به ناوگان دریایی روسیه