مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-07بين الملل

پیشنهاد بایدن برای کمک 14 میلیارد دلاری به تل آویو


پیشنهاد جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای بسته کمک های 14 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه (امروز) توسط وبگاه شبکه آمریکایی «بلومبرگ» رسانه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تدارک واشنگتن برای دادن بمب های هوشمند به تل آویو خبرساز شده، یک رسانه آمریکایی گزارش داد که بایدن ارائه بسته کمک های 14 میلیارد دلاری به این رژیم را پیشنهاد داده است.

وبگاه شبکه آمریکایی بلومبرگ روز سه شنبه (امروز) در خبری به نقل از منابع آگاه گزارش داد که درخواست کمک 14 میلیارد دلاری دولت بایدن برای اسراییل، به طور قابل توجهی دفاع موشکی آن را توسعه می دهد؛ پیشنهادی که شامل لانچرهای (پرتابگرهای) جدید گنبد آهنین است که معادل بیش از دو برابر میزان کنونی و تقریبا دو برابر میزان هزینه های ایالات متحده برای این سامانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، بسته کمکی 14 میلیارد دلاری جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده به اسراییل شامل بودجه برای 100 پرتابگر گنبد آهنین جدید است.

مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده خبر دادند که این بسته همچنین شامل بودجه برای حدود 14000 رهگیر می شود که به رژیم صهیونیستی این امکان را می دهد که تقریبا 25 سامانه جدید گنبد آهنین را در سراسر فلسطین اشغالی کار بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بایدن برای کمک 14 میلیارد دلاری به تل آویو

پیشنهاد بایدن برای کمک 14 میلیارد دلاری به تل آویو