مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-18اقتصادي

طرح فول بانک آذرماه در استان های همجوار مرز با عراق اجرا می شود


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: اجرای همزمان طرح فول بانک در همه استان ها خواسته استان کردستان بود که آذرماه به صورت همزمان در استان های هم مرز با عراق آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی شامگاه امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: دستگاه های عضو تعامل بسیار خوبی با دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند.

وی اجرای طرح فول باک در مرز باشماق را از محورهای این جلسه عنوان کرد و گفت: طرح فول باک چندین ماه به صورت ویژه در حال بررسی است و برای ملاحظاتی که وجود داشت جلسات تخصصی برگزار شد و مسائل به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع فول باک باید به صورت همزمان در استان های هم مرز با عراق اجرا شود که بارها به سمت استان های دیگر شیب پیدا نکنند.

خداویسی با بیان اینکه اجرای همزمان این طرح در تمام استان های مرزی مانع از فرار بارها به سایر مرزها خواهد شد، گفت: اجرای همزمان و به صورت یک دست همه استان ها خواسته استان کردستان بود که آذرماه به صورت همزمان در استان های هم مرز با عراق آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فول بانک آذرماه در استان های همجوار مرز با عراق اجرا می شود

طرح فول بانک آذرماه در استان های همجوار مرز با عراق اجرا می شود