مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-25سياسي

تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان مظلوم غزه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: جمعی از کودکان قزوینی با تشکیل زنجیره انسانی، ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید علی اکبر موسوی اظهار کرد: در پی جنایت های اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه، ویژه برنامه نمادین تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوین به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بیمارستان قدس برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه کودکان با تشکیل حلقه انسانی و با در دست داشتن شعارهایی با محتوای لزوم تامین امنیت مناطق غیرجنگی به ویژه بیمارستان ها، رعایت حقوق کودکان در جنگ و حمایت از کودکان مظلوم غزه با همسالان آسیب دیده از اشغال و جنایت اسراییل در فلسطین ابراز همدردی کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین پایه گذاری فرهنگ و باورهای همدلی و همدردی با مظلومان در  کودکان را از وظایف بزرگترها دانست و تصریح کرد: عدم رعایت حقوق کودکان و مناطق غیر جنگی مانند بیمارستان نشان از ددمنشی و خوی دژخیمانه اسراییل می باشد و حمایت از مظلومان فلسطینی وظیفه هر انسان آزاده ای در سراسر جهان است.

این مسوول هدف از این برنامه نمادین را ابراز همدردی کودکان با همسالان ستمدیده خود در غزه و یادآوری حقوق کودکان در سراسر جهان از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان مظلوم غزه

تشکیل زنجیره انسانی کودکان قزوینی در حمایت از کودکان مظلوم غزه