مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-08اجتماعي

سنگینی بار ترافیک بر دوش شهروندان ارومیه


صدای بوق های ممتد، دستی که از پنجره خودرو به نشانه اعتراض بیرون زده و حتی راننده ای که تا نیمه از پنجره خودرو خیز برداشته و با داد و فریاد به راننده های جلوتر می گوید که حرکت کن، - ایسنا/آذربایجان غربی صدای بوق های ممتد، دستی که از پنجره خودرو به نشانه اعتراض بیرون زده و حتی راننده ای که تا نیمه از پنجره خودرو خیز برداشته و با داد و فریاد به راننده های جلوتر می گوید که حرکت کن، راه را بند آوردی.

اینها حرکات و جملاتی که برای هر شهروند ارومیه آشنا است.

ترافیک همواره یکی از معضلات جوامع شهری امروز است که علاوه بر اتلاف وقت افراد، سلامت روان شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد.

شهر ارومیه و شهروندان این شهر نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ترافیک سرسام آور این شهر، دیر زمانی است تبدیل به یک معضل و باری بر دوش شهروندان شده است.

تاخیرهای مکرر همراه با اعصابی بهم ریخته، چهره هایی برافروخته ناشی از عصبانیت و معطل شدن در ترافیک، بوقهای ممتد خودروها برای مردم شهر ارومیه تبدیل به عادتی روزانه شده است و گاه این عصبانیتها منجر به درگیری و نزاع می شود.

معضلی که مسئولان مدیریت شهری را به تکاپو انداخته و حتی امام جمعه شهر نیز بارها در خطبه های نماز جمعه بر سرعت بخشی به حل این مشکل شهری تاکید داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگینی بار ترافیک بر دوش شهروندان ارومیه

سنگینی بار ترافیک بر دوش شهروندان ارومیه