مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-23اقتصادي

توانمندی تضمین گستر فن آوا در تعمیر و تولید سخت افزارهای صنعت پرداخت


یک شرکت ایرانی توانسته است در حوزه تعمیر و تولید سخت افزارهای صنعت پرداخت بخش عمده ای از مشکلات این صنعت را رفع کرده و نیاز به واردات را کاهش دهد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت تضمین گستر فن آوا، حسین شکرالله، مدیرعامل این مجموعه در خصوص فعالیت های این شرکت گفت: با توجه به نیاز کشور و صنعت پرداخت الکترونیک، خلاء بزرگی در زمینه تولید و تعمیر دستگاه ها و سخت افزارهای پرداخت الکترونیک مشاهده می شد در نتیجه هلدینگ فن آوا تصمیم گرفت تا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از جوانان تحصیل کرده به صورت تخصصی به این موضوعات بپردازد.

وی افزود: شرکت به صورت رسمی از سال 1399 کار خود را در حوزه تعمیرات و نگهداری دستگاه های کارتخوان فروشگاهی آغاز کرد و همزمان علاوه بر عمق بخشی به خدمات، تولید محصولات جانبی را در دستور کار قرار داد.

شکرالله با بیان اینکه در حاضر در سطح کشور در حدود 10 میلیون دستگاه کارتخوان فعال وجود دارد که تراکنش بر روی آنها انجام می شود، گفت: عمر دستگاه های کارتخوان به طور متوسط 5 سال است، اما معمولا دستگاه ها بر اثر خسارت های فیزیکی یا نوسانات برق دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر دارند، کار اصلی ما از همین جا شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی تضمین گستر فن آوا در تعمیر و تولید سخت افزارهای صنعت پرداخت

توانمندی تضمین گستر فن آوا در تعمیر و تولید سخت افزارهای صنعت پرداخت