مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-18فرهنگي

توانمندی هنرمندان هنرنمایشی کردستان بی نظیر است


مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور توانمندی هنرمندان هنرهای نمایشی کردستان را بی نظیر توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، کاظم نظری ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان کردستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کردستان هنرمندان فاخر و ارزشی دارد و ارزش سی و چهارمین جشنواره استانی کردستان که در بیجار در حال  برگزاری است با بازی هنرمندان ارزشی بومی صد چندان شده است.

وی گفت:  از نمایش ها و بازیگران توانمند شگرف شدم و به خود می بالم که در هر نقطه از کشور جوان های توانمند و فرهیخته وجود دارد.

  نظری خواستار حمایت مسوولان فرهنگی کشور از جوانان عرصه هنر و نمایش شد و گفت: جوانان آینده و سرمایه مملکت هستند و باید به آنها افتخار کرد.

  وی افزود: به اذعان داوران، جشنواره تئاتر کردستان با وجود بازیگران برجسته تئاتر کشوری، مطلوب است و امید است تا پایان این اتفاق بیفتد و شاهد کارهای خوب هنرمندان در استان کردستان در بخش منطقه ای نیز باشیم.

  نظری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در راستای چگونگی حمایت از هنرمندان گفت: حمایت از هنرمندان هنرهای نمایشی و انجمن های نمایش هر استان در فرایند تولید و سخت افزاری و نرم افزاری جز وظایف ماست و قطعا در راس برنامه های اداره کل هنرهای نمایشی قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی هنرمندان هنرنمایشی کردستان بی نظیر است

توانمندی هنرمندان هنرنمایشی کردستان بی نظیر است