مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-02سياسي

نخستین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد


با حضور مشاور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و مشاور امور مجلس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پنجاه و دومین کتابخانه سیار کشور و نخستین کتابخانه سیار استان کرمان در کشکوییه رفسنجان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان با حضور مشاور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و مشاور امور مجلس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پنجاه و دومین کتابخانه سیار کشور و نخستین کتابخانه سیار استان کرمان در کشکوییه رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور معاون پارلمانی ریاست جمهوری 11 آبان ماه در این مراسم اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب حدود 100 جلد کتاب به چاپ رسیده بود و در حال حاضر 120 هزار جلد کتاب در حال چاپ است.

علی اسماعیلی با اشاره به اینکه ذهن انسان گنجایش 100 میلیون کلمه را داراست، افزود: مردم ایران هم کتابخوان هستند و اسلام پرچمدار کتاب و کتابخوانی است و امیدواریم این حرکت راه اندازی کتابخانه های سیار در کشور توسعه یابد.

وی عنوان کرد: البته این کتابخانه های سیار در کشور در فرودگاه ها و دیگر مکان های عمومی هم ایجاد شده و در تلاشیم همه شهرها و روستاها از این موهبت بهره مند شوند.

مشاور معاون پارلمانی ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به اینکه سرانه مطالعه کشور زیبنده نیست، باید فرهنگ مطالعه را ترویج دهیم و قول می دهیم که تعداد کتاب های این کتابخانه سیار در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد

نخستین کتابخانه سیار استان کرمان در رفسنجان افتتاح شد