مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 00:202023-10-31اقتصادي

ساختار اقتصادی ما در مسیر درستی قرار ندارد


رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه ساختار اقتصادی ما به ویژه در حوزه پولی و بانکی در مسیر درستی قرار ندارد، گفت: مشکلات تعهدات ارزی چندین سال است که کشور را درگیر کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هفتاد و هفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست استاندار شامگاه سه شنبه در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق زنجان برگزار شد.

صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع دانش بنیان و برنامه های اتاق در این راستا، اظهار کرد: اتاق بازرگانی موضوع راه اندازی سامانه ای در راستای رفع نیازمندی های صنایع و توانمندی های واحدهای دانش بنیان را به نام نیت فن پیگیری و به سرانجام رسانده است که امروز از آن رونمایی می شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در تولید باید به سمت تکنولوژی حرکت کرده و ارتباط بین تولید و صنعت و واحدهای دانش بنیان به یکدیگر هرچه بیشتر نزدیک شود، تصریح کرد: ارکان اصلی استان در سه قوه، نگاه حمایتی به بخش خصوصی دارند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به مشکلات صنعت روی که عمده صادرات استان را نیز شامل می شود، گفت: با توجه به تأثیرگذاری مشکلات این بخش بر روند صادرات، موضوعات و موارد باید با دقت موردتوجه و بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار اقتصادی ما در مسیر درستی قرار ندارد

ساختار اقتصادی ما در مسیر درستی قرار ندارد