مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-21بين الملل

هزینه جنگ غزه دست نتانیاهو را در پوست گردو گذاشت


رسانه های صهیونیست گزارش دادند، خسارات جنگ غزه برای بودجه عمومی کابینه نتانیاهو بسیار فراتر از هزینه های نظامی است و لیست درخواست دهندگان برای دریافت غرامت روز به روز طویل تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پیامدهای جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه دیگر محدود به بودجه عمومی کابینه رژیم صهیونیستی نیست که بسیاری از منابع خود را صرف هزینه های عملیات نظامی یا شاخص های رشد اقتصادی کابینه می کند.

آسیب های مالی جنگ غزه به جامعه صهیونیستی هم با طولانی شدن جنگ بیشتر و عمیق تر شده است، زیرا جنگ فشار زیادی بر بودجه خانواده ها وارد کرده است و پس انداز صدها هزار نفر، به ویژه صاحبان مشاغل کوچک و کارگرانی که کسب و کارشان از زمان شروع جنگ متوقف شده، ته کشیده است.

بر اساس داده های نیمه رسمی، از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 200 هزار شرکت کوچک در سرزمین های اشغالی به طور کامل تعطیل شده یا تجارت آنها به شدت کاهش یافته است که در نتیجه آن صدها هزار اسراییلی که در این شرکت ها کار می کنند،  از درآمد خود محروم شدند؛  به ویژه که  از پایان قریب الوقوعی جنگ خبری نیست و نتوانستند از غرامت متناسب با میزان خسارت برخوردار شوند، به نحوی که انتقادات علیه برنامه های کابینه نتانیاهو برای جبران این خسارات افزایش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه جنگ غزه دست نتانیاهو را در پوست گردو گذاشت

هزینه جنگ غزه دست نتانیاهو را در پوست گردو گذاشت