مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-09حوادث

افزایش 45درصدی دستگیرشدگان مجرمان مواد مخدر در استان اردبیل


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در بحث دستگیری مجرمان اعم از معتادان، خرده فروشان و توزیع کنندگان و عمده فروشان، - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اردبیل اعلام کرد افزایش 45درصدی دستگیرشدگان مجرمان مواد مخدر در استان اردبیل ایسنا/اردبیل رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در بحث دستگیری مجرمان اعم از معتادان، خرده فروشان و توزیع کنندگان و عمده فروشان، از ابتدای سال تاکنون و نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 45 درصدی بودیم.

سرهنگ کمال نوجوان 18آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: هزینه بالای نگهداری معتادان و اصلاح انها، هزینه تحمیل شده به دولت در این راستا، وقوع انواع جرائم مثل سرقت، قتل و بیکاری، متلاشی شدن کانون خانواده از جمله آسیب های اجتماعی معتادین به مواد مخدر است.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه پلیس تلاش در جهت پیشگیری است که با برنامه های مختلف مثل راه انداری دفتر مشاوره پیشگیری از اعتیاد از طریق تماس با شماره تلفن 21821360 در استان اردبیل آماده ارائه خدمات به هم استانی ها است.

نوجوان بیان کرد: از ابتدای سال 1402 تاکنون بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال قبل رشد 43 درصدی را شاهد هستیم و در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45درصدی دستگیرشدگان مجرمان مواد مخدر در استان اردبیل

افزایش 45درصدی دستگیرشدگان مجرمان مواد مخدر در استان اردبیل