مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-16اقتصادي

دستگاه های اجرایی مصوبات حمایتی از سرمایه گذاران را اجرا کنند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کوتاهی دستگاه های اجرایی در اجرای مصوبات جلسات مربوط به ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضایی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مصداق بارز جرم و ترک فعل است که پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فهرس از اردبیل، جلال آفاقی امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دادستان نماینده مردم در دستگاه قضایی است و جلسات متعددی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، ستاد تسهیل و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار می شود، اما برخی ادارات از اجرای مصوبات امتناع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات بر اساس قانون رفع موانع تولید لازم الاجراست، افزود: لذا عدم اجرای مصوبات از سوی دستگاهی مصداق بارز جرم و ترک فعل است از این رو نسبت به اجرای مصوباتی که در حمایت از سرمایه گذاران است همت ویژه لازم است.

حمایت از تولید و اشتغال زایی سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به بازدید نماینده و رییس قوه قضاییه از واحدهای تولیدی گفت: اقدامات ارزشمندی که در استان از سوی سرمایه گذاران انجام گرفته نیازمند حمایت است و اگر بتوانیم از توانایی و قابلیت های تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی مصوبات حمایتی از سرمایه گذاران را اجرا کنند

دستگاه های اجرایی مصوبات حمایتی از سرمایه گذاران را اجرا کنند