مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:012023-10-25سياسي

مددجویان کمیته امدادی خوش حساب ترین در بازپرداخت تسهیلات بانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در جشن اشتغال و خودکفایی 8630 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اصفهان، گفت: این دستاورد بزرگ حاصل همکاری و تلاش حوزه ها و دستگاه های مختلف استان است تا با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان این اتفاق مبارک برای مددجویان این مجموعه رقم بخورد.

وی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده، 8630 نفری که در مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) خودکفا شده اند از مجموع حمایت کمیته امداد خارج نمی شوند و حمایت های مشاوره و پشتیبانی ها پایدار خواهد ماند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: اگر به مسیر حرکت کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدا تا به امروز توجه کنیم، مجاهدت هایی را می بینیم که حول فرمان حضرت امام(ره) جمع شدند تا این نهاد به عنوان یک مجموعه موفق در امر خدمت رسانی در کشور به الگویی موفق تبدیل شود.

وی ضمن اشاره به مسیر حرکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، عنوان کرد: این مجموعه در تنوع و کیفیت خدمات به محرومان جایگاه متعالی در کشور دارد.

استاندار اصفهان گفت: بزرگواران تحت حمایت این مجموعه، انصافاً در ابعاد مختلف نیز الگو هستند و معوقات تسهیلات تمامی خدمات بانک ها که بعنوان حمایت و پشتیبانی از مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت رسانی می کنند، کمتر از یک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امدادی خوش حساب ترین در بازپرداخت تسهیلات بانکی

مددجویان کمیته امدادی خوش حساب ترین در بازپرداخت تسهیلات بانکی