مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:312023-11-05اجتماعي

88 دانش آموز دختر آبیکی راهی سرزمین نور شدند


سرهنگ مهدی علی زمانی صبح امروز در جریان بدرقه زائران اردوی معنوی راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان آبیک در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اعزام 800 نفر از شهرستان آبیک در قالب دانش آموزان، محلات و جامعه زنان به مناطق عملیاتی جنوب در دستور کار قرار دارد و جلسات آن در فرمانداری برگزار شده و پشتیبانی های لازم توسط ادارات انجام شده و طبق برنامه ریزی های مختلف، اعزام مردم شهرستان آبیک به سرزمین نور صورت می گیرد.

وی از اعزام 88 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و افزود: در بهمن ماه هم دانش آموزان پسر به سرزمین نور اعزام می شوند و بعد از برگزاری انتخابات هم، اعزام قشر محلات و جامعه زنان اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک اردوی راهیان نور را بزرگترین عملیات فرهنگی ذکر و خاطرنشان کرد: حضور در مناطق عملیاتی سبب تحول و ایجاد آرامش و تقویت معنوی انسان می شود چرا که شهدا زنده هستند و خون پاک و ارواح مطهر شهدا تاثیرگذار هستند.

علی زمانی بیان کرد: دانش آموزان دختر از مناطق مختلف عملیاتی جنوب بازدید می کنند و برنامه های کیفی هم برای آنان در نظر گرفته شده که به اجرا در می آید.

وی افزود: دانش آموزانی بوده اند که با حضور در سرزمین نور کاملا متحول شده اند و کرامات شهدا نصیب حال آنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 دانش آموز دختر آبیکی راهی سرزمین نور شدند

88 دانش آموز دختر آبیکی راهی سرزمین نور شدند