مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-11بين الملل

اختلاف نظر گسترده در اتحادیه اروپا بر سر تحریم های ایران


اتحادیه اروپا در ادامه سیاست های خود علیه ایران در حال بررسی تشدید تحریم های ایران به بهانه حمایت از حماس در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

- اتحادیه اروپا در ادامه سیاست های خود علیه ایران در حال بررسی تشدید تحریم های ایران به بهانه حمایت از حماس در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه آمریکایی می گوید اتحادیه اروپا در حال بحث درباره تشدید تحریم ها علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از حماس است اما اختلاف نظر گسترده ای در میان دیپلمات های اتحادیه اروپا بر سر اینکه آیا این ایده خوبی است، یا نه وجود دارد.

در این میان، سه کشور بزرگ عضو اتحادیه اروپا، شامل آلمان، فرانسه و ایتالیا - نیز برنامه هایی را در مورد چگونگی تحریم بیشتر حماس که توسط نشریه پالتیکو رویت شده است، طراحی کرده اند.

به نوشته پالتیکو، تهران پس از عملیات گسترده جبهه مقاومت فلسطین (حماس) علیه اسراییل در هفتم اکتبر، موسوم به طوفان الاقصی از حماس حمایت کرده و همواره یکی از حامیان اصلی این جنبش بوده است اما مقامات آمریکایی و صهیونیستی با وجود طرح ادعاهایی علیه ایران درباره نقش این کشور در این حمله، هنوز نسبت به دخالت یا حتی اطلاع ایران از آن تردید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر گسترده در اتحادیه اروپا بر سر تحریم های ایران

اختلاف نظر گسترده در اتحادیه اروپا بر سر تحریم های ایران