مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-11سياسي

به اصفهان خیانت نکردم / اصلاً نگران اعوجاج گنبد نیستم


شاید این حرف خوبی نباشد اما من از موضوعی که در مسجد امام پیش آمد واقعاً ناراحت نشدم، از این باب که به نظرم این هم فرصتی بود که خدا به ما داد تا بتوانیم یک مقدار اصفهان را برای اعتباراتِ بیشتر بولد کنیم.

- برای همین از آن به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و در گام اول و چند روز پیش از پایان مسئولیتم در اصفهان توانستیم 14 میلیارد تومان برای مطالعات گنبد مسجد امام بگیریم.

هفتم دی ماه 1400 بود که مسئولیت علیرضا ایزدی در اصفهان به عنوان مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان آغاز شد، اما بعد از 20 ماه فعالیت، ایزدی اصفهان را به قصد ادامه فعالیت اش در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و به عنوان مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور ترک کرد و جملات بالا بخشی از صحبت های او در روزی است که با اصفهان خداحافظی کرد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان که 31 مردادماه 1402 در هتل کوثر اصفهان برگزار شد، حمیدرضا محققیان که پیش تر در مقام معاون گردشگری این اداره فعالیت داشت جایگزین علیرضا ایزدی شد و به عنون سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان حکم خود را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اصفهان خیانت نکردم / اصلاً نگران اعوجاج گنبد نیستم

به اصفهان خیانت نکردم / اصلاً نگران اعوجاج گنبد نیستم