مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-31اقتصادي

برچسب های « لوله بازکنی » کجا رفته اند؟


لوله بازکنی ها، حالا بجای شبگردی در خیابان ها و چسباندن برچسب های مستطیلی زرد و سرخ به درها و زشت کردن نمای خانه ها، «پروفایل »های خودشان را در دیوار «به روز» می کنند.

- لوله بازکنی ها، حالا بجای شبگردی در خیابان ها و چسباندن برچسب های مستطیلی زرد و سرخ به درها و زشت کردن نمای خانه ها، پروفایل های خودشان را در دیوار به روز می کنند.

تعداد برچسب های رنگارنگ تخلیه چاه و لوله بازکنی که سال ها مثل کنه به در و دیوار ورودی خانه ها چسبیده بود حالا مدت هاست کمتر و کمتر شده اند.

آیا مشکل گیرکردن لوله ها دیگر وجود ندارد و فعالان این صنف بیکار شده اند یا این برچسب های تبلیغاتی جای دیگری رفته اند؟   به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوار بلاگ، براساس آمارهای سال 1401 و نیمه اول 1402 در میان هزار کلمه اول پر جستجو در زیر دسته پیشه ومهارت در سایت دیوار، لوله باز کنی با حدود 6 میلیون و 400 هزار بار جستجو رتبه اول را دارد و حتی از رتبه دوم این فهرست – کاغذ دیواری – 3 میلیون بار بیشتر جستجو شده است.

این آمار نشان می دهد مشکل گیر کردن لوله های خانه ها هنوز از بزرگترین مسائل شهروندان است، اما هم کارهای تبلیغاتی فعالان این صنف و هم محل جستجوی مردم به جای در و دیوار شهر، به دنیای آنلاین نقل مکان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب های « لوله بازکنی » کجا رفته اند؟

برچسب های « لوله بازکنی » کجا رفته اند؟