مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-16اقتصادي

ایجاد 17 فروچاله در اطراف کبودراهنگ


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ از جذب بیش از 200 میلیارد تومان برای حل مشکل آب این دو شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 17 فروچاله در اطراف کبودراهنگ ایجاد شده که هم کشاورزی را تهدید می کند هم مردم را.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، فتح الله توسلی ظهر امروز در جشنواره خیرین آبرسان شهرستان بهار با بیان اینکه تغییر اقلیم شرایط کشور را کاملا متحول کرده است اظهار کرد: کاهش نزولات آسمانی باعث تخلیه سفره های زیرزمینی شده و شرایط حقیقتا بحرانی است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار مرکز مطالعات از 609 محدوده مطالعاتی 410 محدوده به عنوان محدوده ممنوعه قرار گرفته است گفت: بیش از 17 فروچاله در اطراف کبودراهنگ داریم که هم کشاورزی را تهدید می کند و هم زندگی مردم را.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه تهدید آب در بخش های مختلف به ویژه در حوزه سلامت نیز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است افزود: با این روند افراد مولد را نیز از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کشت های بی رویه برخی محصولات بدون مدیریت، منطقه را به بحران تبدیل کرده است گفت: ادامه این روند قطعا چالش جدی و بحران ایجاد خواهد کرد و باید مدیریت درستی در حوزه کشاورزی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 17 فروچاله در اطراف کبودراهنگ

ایجاد 17 فروچاله در اطراف کبودراهنگ