مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-03فرهنگي

زیر و بم ساخت نخستین فیلم سینمایی درباره حضرت معصومه (س)


سینمایی «اخت الرضا» فیلمی است که این روزهای روی پرده سینماها روایت گر سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم است، محمد صادق رمضانی که از افراد اصلی تولید این فیلم است از چالش های ساخت آن می گوید.

- خبرگزاری فارس- گروه سینما: فیلم سینمایی اخت الرضا به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی که این روزها در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، روایت گر سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم است.

این اثر محصول سازمان سینمایی سوره است و با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است.

  از اساس آثاری با موضوعات تاریخی در سینمای ایران از اهمیت ویژه ای برخوردارند، آشنایی با تاریخ اسلام آن هم با دیدن آن هدیه ای است که یک فیلم تاریخی برای مخاطبانش به ارمغام می آورد.

پیش از این سید مجتبی طباطبایی در خصوص فیلم خود گفته بود: این اثر سینمایی یا بهتر بگوییم داکیو درام یا همان مستند داستانی، سومین تجربه تاریخی من در حوزه تاریخ اسلام بود؛ در آثار قبلی در جایگاه تولید یا تهیه کننده قرار گرفته بودم و در مورد فیلم سلمان فارسی یک همکاری خوبی با عتبه عباسی (ع) داشتیم و بعد از این اتفاقی که رقم خورد، در بازتابی که در کشور عراق از دیدن این فیلم و در کشور های خلیج فارس رخ داد دیدیم که استقبال خیلی خوبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر و بم ساخت نخستین فیلم سینمایی درباره حضرت معصومه (س)

زیر و بم ساخت نخستین فیلم سینمایی درباره حضرت معصومه (س)