مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-12اقتصادي

عملیات تقویت و ایمن سازی شبکه گاز محور قم-تهران اجرا شد


مدیرعامل شرکت گاز استان قم از اجرای عملیات بزرگ تقویت گازرسانی، ایمن سازی و تعمیرات شبکه گاز، به صورت همزمان در 11 نقطه محور قم-تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش لهجه با اعلام این خبر اظهار داشت: به جهت رفاه حال صاحبان صنایع، واحدهای صنعتی و هم استانی های عزیز، این عملیات از ساعات بامدادی روز پنج شنبه 18 آبان آغاز شد و تا روز جمعه 19 آبان ادامه یافت.

وی با بیان اینکه در این عملیات 11 نقطه به طور همزمان مورد حفاری قرار گرفت، تصریح کرد: نصب چندین شیر انتظار، تعویض شیر فلنجی در سایزهای بالا، تعویض اتصالات عایقی، اجرای خط تغذیه، اصلاح خط تغذیه و اتصال به خط تقویتی از جمله اقدامات انجام شده در این عملیات بود.

خوش لهجه هدف از این عملیات را تقویت گازرسانی به شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه گازرسانی شهر قم، گازرسانی به مشترکان صنعتی جدید، ایمن سازی شبکه و تعویض تأسیسات فرسوده عنوان کرد و در ادامه افزود:  با تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز استان قم و هماهنگی کامل بین مدیریت های مهندسی و بهره برداری، این عملیات به صورت فشرده و در کمترین زمان ممکن انجام شد که در نوع خود یک دستاورد بزرگ برای شرکت گاز استان به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تقویت و ایمن سازی شبکه گاز محور قم-تهران اجرا شد

عملیات تقویت و ایمن سازی شبکه گاز محور قم-تهران اجرا شد