مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:162023-10-23اجتماعي

صدام های زمانه در حال بمباران فرهنگی دانش آموزان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا عزتی صبح امروز در اجلاسیه 110 شهید معلم و دانش آموز لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا نوعی جهاد است که نگذاشته خون های مقدس ریخته شده د کربلا پایمال شود و حماسه بزرگ کربلا را تا کنون زنده نگه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در این اجلاسیه آمده ایم تا یاد کنیم از قهرمانان بی ادعایی که با لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش با یزیدیان زمان به ستیز برخاستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه صف استوار این قهرمانان راه جهاد و شهادت صفی طولانی است، افزود: صفی که که علمدارانی چون شهید رضا چگنی، حمید بهرامی، شهید میرشاکی و سرور شهیدان حاج قاسم سلیمانی پیشگام آن هستند.

عزتی بیان داشت: امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، همان هایی که با جانفشانی به تاریخ ما هویت دادند.

وی با تاکید بر اینکه 1100 شهید معلم و دانش آموز لرستانی در واقع هویت و شناسنامه آموزش و پرورش استان هستند، گفت: برای تبیین جایگاه والای آن ها توصیه می کنیم که ادامه دهنده راه این شهدا باشند.

مدیرکل اموزش و پرورش لرستان بیان داشت: جهان به این روحیه عظیم نوجوانان و جوانان ایرانی برای مقابله با دشمن غبطه می خورد، چرا که بیش از 36 هزار شهید دانش آموز و هزاران جانباز طلیعه داران دفاع از اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدام های زمانه در حال بمباران فرهنگی دانش آموزان هستند

صدام های زمانه در حال بمباران فرهنگی دانش آموزان هستند