مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-18اقتصادي

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سیستم های خنک کننده صنعتی امکان پذیر است؟


انتشار گازهای ناشی از خنک کننده ها، تهویه مطبوع و انرژی مورد استفاده در صنعت خنک کننده 7 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را تشکیل می دهد و انتظار داریم که این میزان سه برابر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی انتشار گازهای ناشی از خنک کننده ها، تهویه مطبوع و انرژی مورد استفاده در صنعت خنک کننده 7 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را تشکیل می دهد و انتظار داریم که این میزان سه برابر شود.

به نقل از ویفروم، با گرم شدن آب و هوا که منجر به استفاده بیشتر از تهویه مطبوع در سراسر جهان می شود، از ده ها کشور از جمله چین، هند و ایالات متحده خواسته شده است تا به تعهدی جهانی پایبند شوند تا به کاهش حداقل 68 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با سرمایش تا سال 2050 کمک کنند.

تعهد جهانی کاهش گازهای دستگاه های خنک کننده که قرار است در اجلاس آب و هوای سازمان ملل متحد، COP28 اعلام شود، با توجه به انتظار رشد صنعت خنک کننده، یک درخواست سخت است.

در حال حاضر انتشار گازهای ناشی از خنک کننده ها و انرژی مورد استفاده در سرمایش حدود هفت درصد از انتشار گازهای گلخانه ای جهان را تشکیل می دهد و انتظار می رود با ادامه افزایش دما تا سال 2050 این میزان سه برابر شود.

نتایج بررسی نشان داد که حدود سه میلیارد دستگاه تهویه مطبوع دیگر در سراسر جهان نصب خواهد شد که بیش از 2 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سیستم های خنک کننده صنعتی امکان پذیر است؟

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سیستم های خنک کننده صنعتی امکان پذیر است؟