مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-01اقتصادي

ساختار اقتصادی در حوزه پولی و بانکی در مسیر درستی قرار ندارد


رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اهمیت توجه به موضوع دانش بنیان، گفت: راه اندازی سامانه ای در راستای رفع نیازمندی های صنایع و توانمندی های واحدهای دانش بنیان به نام نیت فن پیگیری به سرانجام رسیده است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اهمیت توجه به موضوع دانش بنیان، گفت: راه اندازی سامانه ای در راستای رفع نیازمندی های صنایع و توانمندی های واحدهای دانش بنیان به نام نیت فن پیگیری به سرانجام رسیده است.

صمد یوسفی اصل شامگاه دیروز ( 9آبان ماه) در شورای برنامه ریزی بخش دولتی و خصوصی با بیان اینکه در تولید باید به سمت تکنولوژی حرکت کرده و ارتباط بین تولید، صنعت و واحدهای دانش بنیان به یکدیگر هرچه بیشتر نزدیک شود، اظهار کرد: خوشبختانه ارکان اصلی استان نگاه حمایتی به بخش خصوصی دارد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به مشکلات صنعت روی که عمده صادرات استان را شامل می شود، افزود: با توجه به تاثیرگذاری مشکلات این بخش بر روند صادرات، موضوعات و موارد باید با دقت مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی زنجان همچنین با اشاره به مشکلات فراوانی که در حوزه ارزی به ویژه موضوع تعهدات ارزی وجود دارد، ادامه داد: تجارب کشورهای توسعه یافته که در آن مباحث ارزی حل شده است، ضرورت حرکت و تسهیل موضوعات در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار اقتصادی در حوزه پولی و بانکی در مسیر درستی قرار ندارد

ساختار اقتصادی در حوزه پولی و بانکی در مسیر درستی قرار ندارد