مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-17سياسي

توسعه جامعه از مسیر کتابخوانی می گذرد


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی همه نهادها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: توسعه جامعه از مسیر کتاب و کتابخوانی می گذرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی همه نهادها برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: توسعه جامعه از مسیر کتاب و کتابخوانی می گذرد.

عابدین خرّم، در گردهمایی کتابداران آذربایجان شرقی به مناسبت هفته کتاب با گرامیداشت یاد و خاطره علامه امینی افزود: شهرت این بزرگمرد با خدمات فکری و علمی اش جهانگیر شده است.

وی اضافه کرد: ما حتما باید فرزندان مان را با این شخصیت های بزرگ و مجاهدت های آنان در زمینه نشر دین الهی، فرهنگ و انسانیت آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه باید ترویج فرهنگ کتابخوانی را برای خود اولویت بدانیم، ادامه داد: وقتی طرحی عمرانی دچار کندی پیشرفت است، همه به فکر تسریع در تکمیل آن هستند، اما این امر در حوزه کتاب و کتابخوانی صدق نمی کند.

خرّم با بیان اینکه کتاب به عنوان غذای روح انسان و تعالی بخش وی، مورد نیاز است، این سوال را مطرح کرد که کتاب چه جایگاهی در سبد خانوار ما دارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید بستر لازم برای انس گرفتن خانواده ها و به ویژه کودکان مان با کتاب، کتابفروشی و کتابخانه ها را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه جامعه از مسیر کتابخوانی می گذرد

توسعه جامعه از مسیر کتابخوانی می گذرد